Мета навчальної дисципліни: набуття здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (PhD) теоретичних знань та практичних навичок професійного і особистісного зростання, подолання внутрішніх суперечностей та створення передумов саморозвитку.

 

Завдання:

-       сприяння формуванню у аспірантів системи знань про сутність особистісного розвитку, глибокого розуміння сучасних соціальних процесів, «смислу історії» та «смислу особистого життя», конструктивної динаміки образу «Я», а також знання філософсько-психологічних підходів до розуміння соціальних систем і розвитку особистості: гуманістичний, психоаналітичний, синергетичний, тощо;

-       розуміння суспільної потреби в розвиненій особистості, гуманістичного потенціалу України у розвитку соціуму і особистості, поняття розвитку і саморозвитку особистості, термінів: «активність» та «само активність», «індивід», «особистість», «індивідуальність» як етапи розвитку і саморозвитку особистості;

-       вміння визначати параметри саморозвитку: спрямованість, зміст, стійкість, ефективність у формуванні своєї особистості, виявляти взаємозв’язки і протиріччя, фактори саморозвитку, усвідомлювати процес саморозвитку особистості, складати програму саморозвитку особистості, проводити тренінги особистісного зростання.

 

Завдання навчальної дисципліни:

·        сприяння формуванню у аспірантів системи знань про сутність особистісного розвитку, глибокого розуміння сучасних соціальних процесів, «смислу історії» та «смислу особистого життя», конструктивної динаміки образу «Я», а також знання філософсько-психологічних підходів до розуміння соціальних систем і розвитку особистості: гуманістичний, психоаналітичний, синергетичний, тощо;

·        розуміння суспільної потреби в розвиненій особистості, гуманістичного потенціалу України у розвитку соціуму і особистості, поняття розвитку і саморозвитку особистості, термінів: «активність» та «само активність», «індивід», «особистість», «індивідуальність», «емоційний інтелект», «дизайн-мислення», «співпраця», «риторика» а також набуття навичок критичного та системного мислення, вміння приймати свідомі рішення, брати на себе відповідальність, розуміти наслідки своїх дій, мислити стратегічно, бути креативним, генерувати ідеї, виявляти емпатію до оточуючих, вміти доносити свої думки, щоб бути почутим, продуктивно презентувати себе та свої ідеї, працювати в команді;

·        вміння визначати параметри саморозвитку: спрямованість, зміст, стійкість, ефективність у формуванні своєї особистості, виявляти взаємозв’язки і протиріччя, фактори саморозвитку, усвідомлювати процес саморозвитку особистості, складати програму саморозвитку особистості.