Освітня компонента «Брендинг» є вибірковою освітньою компонентою професійної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти, яка дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію для осіб, що навчаються. Освітня компонента забезпечує формування необхідних знань і розуміння основних категорій, принципів, закономірностей і тенденцій у створенні та просуванні брендів у різноманітних галузях людської життєдіяльності та розвитку професійних компетентностей щодо організації робіт менеджера з урахуванням досягнень сучасної теорії та практики. Особливої ваги набуті знання отримують в конкурентному середовищі, а правильне їх застосування сприятиме досягненню запланованих ринкових позицій та популярності суб’єкта, якого просувають в культурних індустріях.

Навчальна дисципліна "Продюсування" для викладання студентам освітнього рівня "Бакалавр", спеціальність 028 Менеджмент соціокультурної діяльності. Викладається у VII семестрі.

Викладач: доктор економічних наук, доцент Проскуріна Марія Олегівна (лекції)
                 кандидат педагогічних наук, доцент Дихнич Людмила Петрівна (ммб, практичні)