Загальне
«Project Management: створення та розвиток ІТ-продуктів» є вибірковою освітньою компонентою навчального плану, яка сприяє підготовці фахівців спеціальності «Комп’ютерні науки». Мета курсу передбачає: оволодіння базовими компетентностями продакт-менеджера, зокрема організації циклу розвитку продукту та процесів у продуктовій команді; засвоєння основ: продуктового дизайну, роботи з інструментами аналізу ринку та цільової аудиторії, маркетингу в продуктовому ІТ, продуктової аналітики, роботи з інструментами та практиками прийняття рішень в продуктових командах; набуття навичок практичної розробки ІТ-продукту, роботи в команді, аналізу ІТ-продукту за системою Lean Canvas, продукування ідей та професійного самовдосконалення.
«SEO-технології в індустрії гостинності» є освітньою компонентою, яка сприяє підготовці фахівців у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Вивчення освітньої компоненти дозволяє здобувачам освіти отримати навички щодо таких можливостей та переваг: застосовування технології та інструментарію SEO-оптимізації; формування пошукових запитів та звітів; аналіз сайтів конкурентів в індустрії гостинності; індексація необхідного контенту і робота з мультимовністю та швидкістю; використання Google Search Console для оптимізації сайтів закладів індустрії гостинності; аналіз ключових слів для сайтів закладів індустрії гостинності. Метою вивчення освітньої компоненти є надання здобувачам освіти необхідного обсягу знань та практичних навичок щодо впровадження SEO-оптимізації як одного з головних інструментів інтернет-маркетингу в діяльності закладів індустрії гостинності, а також виявлення місця та функцій маркетолога в процесі SEO-оптимізації сайтів закладів індустрії гостинності.
Мета курсу – формування у майбутніх фахівців дизайну того сегменту знань, який дозволить розуміти витоки художніх новаторств ХХ -ХХІ ст., що, в свою чергу має привести до виявлення проблемних зон тієї сфери культури, на яку має бути спрямований дизайн. У програмі курсу передбачається з’ясування теоретичних підходів митців-новаторів, а також – окремих теоретиків, які вплинули на них. Зокрема, планується робота із самими текстами теоретичних праць як представників модернізму (К. Малевича, О. Архипенка, О. Богомазова, П. Клеє, В. Кандинського, Й. Іттена та ін.), так і творців постмодерних теорій, зокрема, Ж. Дерріди, Ж. Бодріяра та інших.
Освітня компонента ставить за мету надання системної практичної допомоги магістрантам при виконанні ними важливої складової магістерського проєкту, а саме: написання, редагування, апробація та оприлюднення наукових тез і статті. Вона узагальнює досвід проведення наукових досліджень і написання наукових текстів. Метою дисципліни є підвищення якості інтелектуальних текстових продуктів та рівня підготовки магістрантів. Студенти мають здобути навички у створенні власних оригінальних наукових текстів, навчитися оприлюднювати їх у наукових виданнях та застосовувати у своїй професійній діяльності, переробляти й оцінювати інші тексти на прикладах праць відомих вчених у галузі аудіовізуального мистецтва та виробництва та дослідників медіасфери. ОК дає загальну характеристику наукового тексту як реальності, яку доводиться творити, через осмислення його структури, етапів роботи над ним і особливості побудови.
У результаті вивчення даної освітньої компоненти студенти повинні опанувати своєрідність різноманітних видів і жанрів екранних мистецтв, творчі надбання знаних в минулому, а також сучасних митців кіно і телебачення. Дізнатися про розвиток видів і жанрів кіно та телебачення, сучасний стан і перспективи розвитку вітчизняного аудіовізуального мистецтва, а також функціональне призначення кінознавства й кінокритики.
Мета курсу – освоєння різних підходів і методів аналізу творів мистецтва: живопису, графіки, скульптури; формування уявлення про закономірності розвитку мистецької форми; дослідження проблемних зон українського мистецтва у контексті світового. У програмі курсу передбачається робота як з класичним мистецтвом, так і сучасним, з митцями, які дали поштовх розвитку дизайну. Поглиблено вивчається формальний та іконологічний аналіз, підходи модернізму, вироблені самими митцями-учасниками художнього процесу; постмодерні методи дослідження мистецького твору.
Метою вивчення освітньої компоненти «Атрактивні ресурси нематеріальної культурної спадщини» є надання здобувачам вищої освіти теоретичних знань, практичних умінь і навичок щодо здатності розуміти сутність нематеріальної культурної спадщини, виявляти туристичну атрактивність її ресурсів в Україні та закордоном і використовувати наявний потенціал для туристичної промоції території, де побутує елемент нематеріальної культурної спадщини на засадах традиційності, інноваційності, інформативності та соціального партнерства.
Освітня компонента передбачає вивчення теоретико-методологічних та практичних аспектів бізнес та медіа-комунікацій. Структура компоненти охоплює актуальні проблеми бізнесу, аналіз яких дасть змогу здобувачам комплексно підійти до розуміння та усвідомлення найефективніших методик, методів та інструментів формування та функціонування бізнес-комунікацій. Метою вивчення освітньої компоненти є опанування здобувачами закономірностей та тенденцій розвитку комунікаційного менеджменту для бізнес-середовища; ознайомлення із концептуальними засадами структурно-функціонального підходу до підвищення ефективності комунікаційного процесу; формування системи спеціальних знань щодо особливостей бізнес та медіа-комунікацій і набуття навичок ділової комунікації у бізнес середовищі.
«Глобалізація світових соціально-економічних процесів» є вибірковою освітньою компонентою, яка сприяє підготовці конкурентоздатних на ринку праці фахівців. Мета: формування у здобувачів вищої освіти системи знань та вмінь щодо умов і факторів становлення та механізмів функціонування глобальних соціально-економічних процесів.Завдання: виявлення системної сутності економічної глобалізації; визначення глибини впливу глобальних трансформацій на світові інтеграційні соціально-економічні процеси;ідентифікація основних параметрів глобального економічного розвитку; визначення сучасних ринкових та інституціональних методик глобального менеджменту; аналіз особливостей формування національних і міжнародних стратегій розвитку.
Компонента «Декоративно-прикладне мистецтво» є вибірковою освітньою компонентою навчального плану і, як вибіркова, складова дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію. Після вибору ця компонента стає для здобувача вищої освіти обов’язковою та надає можливість оперувати спеціальними термінами і поняттями, опанувати необхідним обсягом теоретичних знань з історії декоративно-прикладного мистецтва і ознайомитись з особливостями мистецтва вишивання, ткацтва, килимарства, художньої обробки дерева та металу тощо. Набуття навичок опрацювання етнографічного матеріалу дозволить майбутнім фахівцям широко використовувати можливості різного напряму мистецтв та їх синтезу у дизайнерській професійній діяльності при проектуванні об’єктів середовища.
Мета курсу: вивчення засобів ефективності соціальної комунікації як обміну синтетичними комунікативними образами; розкриття значущості комунікативного образу як провідного чинника сучасної комунікативної практики. Вивчаються поняття комунікативного образу та його унікальні особливості; процеси образотворення у комунікативній практиці і реальному та віртуальному просторі; особливості презентаційного та репрезентаційного видів комунікативних образів; практикум комунікативнх ситуацій у професійній галузі дизайну.
ОК спрямована на поглиблення професійних знань про жанри та стилі різних епох та розуміння поняття композиторського стилю в контексті освітлених музичних періодів. Курс висвітлює питання впливу стилістики епохи на засоби музичної виразності, розглядає світські хорові мініатюри, духовну музику та Великі кантатно-ораторіальні форми в зрізі стилістики епох і в контексті еволюційних змін художньо виражальних засобів музичної виразності.
Метою вивчення освітньої компоненти є формування знань в області управління всіма видами економічної діяльності організації (підприємства, фірми), розвиток у здобувачів вищої освіти концептуально-аналітичного мислення щодо впровадження сучасних підходів в управлінні закладами готельно-ресторанного бізнесу, формування навичок та вмінь визначати і обґрунтовувати ефективність управління закладами готельно-ресторанного бізнесу.
Метою освітньої компоненти є підготовка фахівців, здатних виконувати висококваліфіковану аналітичну, організаційну, дослідницьку та викладацьку роботу в галузі міжнародних відносин та зовнішньополітичної діяльності в логіці теоретичного дискурсу. Завдання: визначити роль, місце, значення європейського вектору зовнішньої політики США, його характерні особливості і зміни впродовж 245 років існування Сполучених Штатів, окреслити константи, домінанти, пріоритети та перспективи сучасної європейської політики США.
Освітня компонента Інвестиційне забезпечення інноваційного розвитку бізнесу має на меті вивчення теоретико- методичних положень та формування науково-практичних навичок у здобувачів щодо формування ефективного механізму інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку підприємств на основі концепції сталого розвитку. Зокрема, передбачає вивчення теоретичних засад здійснення інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку бізнесу; сутності інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку бізнесу; розгляд основних форм інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку бізнесу, способів та наслідків його оцінки; вивчення систем управління інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку бізнесу, змісту та принципових підходів до організації інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку бізнесу.
Інноваційні технології в пам’яткознавстві є освітньою компонентою навчального плану як вибіркова складова, що дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію. Після вибору ця дисципліна стає для здобувача обов’язковою. Вона спрямована на засвоєння інноваційного підходу до пам’яткоохоронних проблем. Мова йде про удосконалення імплементації законодавства, формування пам’яткової культури, подолання суперечності між політичними, бізнесовими інтересами та суспільною потребою у збереженні історико-культурного надбання. Особлива увага приділяється вмінню розкрити історико-культурну цінність окремих пам’яток та побудові наративів, що сприяють нарощенню культурного капіталу на основі використання нерухомих пам’яток із джерельно-науковою метою.
Мета курсу – оволодіння теоретичними і практичними правовими знаннями у сфері інтелектуальної власності, відповідними уміннями і навичками застосування цих знань у практичній діяльності, а також у формуванні в здобувачів вищої освіти правових знань, правової професійної культури, вміння аналізувати правові ситуації і приймати обґрунтовані рішення. Вивчення системи інтелектуальної власності як права на результат творчої діяльності людини та форми захисту прав інтелектуальної власності, ознайомлення з проблемними питаннями права інтелектуальної власності, рекомендаціями щодо їх вирішення.
Метою освітньої компоненти є надання здобувачам системного уявлення про принципи, методи та засоби розробки і застосування, алгоритми порівняння та виокремлення правди від фейків, у межах контенту «інформація – соціальний міф»; навчити слухачів освітньої компоненти вільно оперувати теоретичними аспектами міфу та широким фактологічним матеріалом; надати системне уявлення про механізм створення, поширення та управління інформаційною життєдіяльністю соціальних міфів, як чинник протидії інформаційній ідеології і пропаганді; сформувати систему знань, як запоруку від недостовірної інформації, через сегмент «інформація-соціальна міфологія» в Україні і Світі.
Освітня компонента розглядає аудіовізуальну критику як творчо-пізнавальну діяльність та ефективний інструмент не примусового регулювання діяльності ЗМІ та має на меті сформувати у студента навички критичного осмислення різного роду матеріалів у ЗМІ та їх об’єктивного оцінювання. Курс передбачає формування уявлення про теоретичні основи кіно-телекритики, про їх сучасний стан та взаємодію з іншими видами творчої діяльності, формування навичок аналізу телепередач та кінофільмів. В результаті студенти будуть мати можливість самостійно осмислювати та оцінювати аудіовізуальні твори, використовуючи приклади з практики вітчизняних та закордонних критиків, здійснювати моніторинг засобів масової комунікації.
Креативне кодування застосовується для створення безпосередніх візуальних зображень, візуального мистецтва та дизайну, розваг, арт-інсталяцій, проекцій та картографування проекцій, звукового мистецтва, реклами, прототипів продуктів тощо. Сучасні технології та мови програмування високого рівня можуть бути використані для творчих цілей. В ході вивчення освітньої компоненти здобувачі ознайомляться з спеціальним бібліотеками та фреймворками розробленими для програмування та розвитку творчих робіт, а також створення принципово нових з точки зору креативності програмних додатків . Набори таких програмних засобів включають: бібліотеки візуального програмування для музикантів та мультимедіа; бібліотеки для створення візуального генеративного мистецтва, зображення та відео, тощо
Освітня компонента спрямована на формування у майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності системи теоретичних знань і практичних навичок щодо ефективного управління діловими організаціями сфери культури і мистецтва в умовах глобалізації та поглиблення взаємодії різних культур світу; на розвиток здібностей розкривати проблемні ситуації у міжкультурному діловому середовищі та приймати адекватні управлінські рішення щодо використання ситуації на користь своєї компанії із застосуванням методів і механізмів крос-культурного менеджменту; на формування відповідних моделей поведінки в різноманітних ділових культурах і вміння бути успішним на керівних позиціях у міжнародному бізнесі.
Вивчення даної освітньої компоненти дає можливість отримати практичні навички у застосуванні різних підходів, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху медіапідприємств та організацій на цільових ринках. Дозволить здобувачам освіти ефективно реалізовувати процеси та вирішувати завдання медіамаркетингу, робити вибір і налаштування цільової аудиторії, працювати з інфлюенсерами, вміння правильно встановити існуючу маркетингову проблему, визначати джерела інформації, сплановувати збір, оцінку та оброблення маркетингової інформації. Аналізувати результативність маркетингових заходів, з позиції їх внеску в формування капіталу медіабренду, продукувати ефективні рішеня на базі аналізу.
У результаті вивчення курсу здобувачі освіти зможуть аналізувати кон’юнктуру ринку підприємства; досліджувати поведінку споживачів, конкурентів, інших суб’єктів ринку; оцінювати результати діяльності фірми; визначати конкурентні позиції продукції та підприємства в цілому; розробляти прогнози збуту продукції, оцінювати поточний попит на продукцію підприємств в медіасфері.Освітня компонента «Менеджмент і маркетинг музичної індустрії (Арт-менеджмент)» знайомить здобувачів зі структурою та роботою музичної індустрії в Україні, країнах ЄС, Великобританії та США. Здобувачі дізнаються про особливості створення і реалізації сучасного музичного продукту, формування бренду артиста; зрозуміють як комерціалізувати музичний продукт, розробити бізнес-модель для артиста-початківця, сформувати цінність артиста для публіки; взаємодіяти з різними суб’єктами музичної індустрії (музичними видавництвами, лейблами, стрімінговими платформами); створювати інформаційні приводи; як працює музична індустрія в Україні та які проблеми нині є актуальними.
Освітня компонента «Методика викладання фахових дисциплін (хореографія)» є освітньою компонентою навчального плану, яка спрямована на опанування сучасних принципів, методів та методик хореографічного навчання та їхнє застосовувати у процесі викладання фахових хореографічних дисциплін. Завданнями вивчення ОК «Методика викладання фахових дисциплін (хореографія)» є: апробація основних методологічних засад, принципів, методів, форм організації мистецького (хореографічного) навчання; опанування основних методик хореографічного навчання; ознайомлення зі специфікою викладання практичних дисциплін з різних видів хореографії; виявлення основних проблем та накреслення шляхів подальшого розвитку хореопедагогіки в Україні.
Мета вивчення освітньої компоненти – ознайомити здобувачів вищої освіти із традиційним мистецтвом та сучасним дизайном країн східного світу, а саме із світоглядним, філософським змістом, художніми і технологічними особливостями візуальних практик. У межах курсу розглядаються найвиразніші твори архітектури, скульптури, живопису, декоративно-ужиткового мистецтва країн Сходу – Південної, Східної, Південно-Східної та Західної Азії. Значну увагу приділено авторським концепціям і проектам відомих дизайнерів Індії (Фариборз Сабха), Китаю (Денніс Ло, Сун Мен), Японії (Сатоши Окада, Сигеру Бан), Вєтнаму (Данг Вьєт Нга); розглянуто також творчі проекти Захи Хадид в країнах Сходу.
Освітня компонента «Митне право» сформує у здобувачів фундаментальні знання про поняття митної справи та митної політики, систему митних органів, види тарифного та нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, форми митного контролю, порядок декларування та переміщення через митний кордон товарів та транспортних засобів, відповідальність за порушення митних правил. Основним завданням вивчення ОК «Митне право» є формування у здобувачів теоретичних знань з широкого кола питань курсу, поглиблення знань з митного права України, навичок правильного застосування норм законодавства, які регулюють митне право, вмінь використовувати набуті знання у практичній діяльності тощо.
Під час вивчення цієї освітньої компоненти студенти ознайомляться зі стратегією, напрямами й завданнями держави у сфері збирання, зберігання, використання та поширення інформації та інформаційних ресурсів у системі міжнародних відносин.
Метою ОК є ознайомлення з актуальними проблемами міжнародних інформаційних процесів та систем, сучасними тенденціями їх розвитку, принципами правового регулювання міжнародного інформаційного поля, формами використання сучасних інформаційно-комунікаційних методів та технологій для збору, аналізу і використання інформації у міжнародних відносинах глобального інформаційного суспільстваОсвітня компонента «Міжнародні виставкові проєкти» покликана сформувати у студентів ґрунтовні теоретичні знання та практичні вміння з менеджменту виставкових проєктів. Під час вивчення освітньої компоненти здобувачі: ознайомляться із специфікою реалізації міжнародних та всесвітніх виставкових проєктів; навчаться розробляти та впроваджувати ефективні виставкові проєкти (у т.ч. віртуальні); отримають навички просування виставкового продукту за допомогою сучасних інноваційних методів та технологій; зрозуміють специфіку організації виставково-ярмаркового сервісу; набудуть навичок організації власного бізнесу у сфері виставково-ярмаркової діяльності.
Курс спрямований на формування наукового світогляду, що, з одного боку, базується на науково-критичному методі і його максимально широкому застосуванні, а з іншого, спирається на інноваційне розуміння призначень та інституційної специфіки музеїв. Завдяки закладеному у освітній компоненті матеріалу, здобувач зможе не лише успішно приступати до виконання обов’язків наукового співробітника музею, а й здатний розвивати технології науково-дослідної роботи музеїв. Крім того, науковий світогляд розширює адаптивні можливості майбутнього фахівця: здобуті теоретичні та емпіричні знання можуть бути застосовані й поза музейною справою.
Метою викладання освітньої компоненти «Організація проєктної діяльності» є надання здобувачам вищої освіти реального уявлення про предмет їх професійної діяльності як складної області людської діяльності, що стала одним з важливих видів сучасного мистецтва; вивченні змісту теоретико-практичних основ організації проєктної діяльності та засвоєння основних положень нормативно-правової, кошторисної документації, яка регламентує порядок розробки, узгодження та затвердження проєктів у різних сферах дизайну (графічний дизайн, дизайн середовища, дизайн одягу). Вивчення освітньої компоненти передбачає ознайомлення з етапами та особливостями розробки, узгодження та затвердження проєктно-кошторисної документації в дизайн-проєктуванні; визначення ролі і завдання нормативно-правової, договірної та кошторисної документації в процесі реального проєктування; ознайомленя з вітчизняним та зарубіжним досвідом організації проєктної діяльності у дизайні; отримання інструментарію для прийняття оптимальних проєктних рішень й отримання навичок визначення орієнтовної вартості реалізації проєктного рішення у дизайні на основі існуючих методів розрахунків.
Персонал-стратегія в інформаційній, бібліотечній та архівній справі є вибірковою освітньою компонентою, сприяє підготовці фахівців до високоефективної професійної діяльності, формує у магістрантів комплексне уявлення щодо поняття, завдань, сучасних підходів та напрямів ефективного використання здібностей співробітників інформаційної, бібліотечної та архівної галузі, проектування і реалізації стратегій розвитку персоналу.
Освітня компонента «Поведінкова економіка» є вибірковою освітньою компонентою і, дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію, яка пропонує здобувачам вищої освіти вивчення концепцій, методів, аналітичних підходів та прийомів, інструментів аналізу поведінки суб’єктів та їхніх поведінкових реакцій у реальному економічному житті. Навчання використовувати психологічно достовірні передумови в економічному аналізі, зокрема емоційні, когнітивні, соціальні, формує у здобувачів освіти навички надавати ефективніші практичні рекомендації у сфері соціально-економічної політики, у процесі прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності, передбачати поведінку конкурентів і контрагентів. Здобувачі вищої освіти познайомляться з основними напрямами поведінкової економіки, а також отримають знання про взаємодію економічної теорії, експериментальних методів, статистичних спостережень у поясненні поведінки людей. Таким чином, освітня компонента поєднує теоретичні моделі і емпіричні результати. Поведінкова економіка вивчає ситуації, в яких поведінка реальних людей не вкладається в рамки класичної економічної теорії.
Освітня компонента спрямована на формування стратегічного бачення, розуміння фінансово-господарських процесів та підприємницького підходу до створення та реалізації культурно-мистецьких проектів. Ви будете вивчати основи продюсерської діяльності, специфіку створення комерційного культурного продукту, інфраструктуру створення креативного продукту, опануєте принципи підприємницького підходу до створення культурно-мистецьких проектів, розробляти стратегію створення та промоції культурного продукту.
Під час вивчення освітньої компоненти осмислюються основні положення психологічних теорій тіла і руху людини, танцювально-рухової психотерапії, можливості проявлення несвідомого в образах та тілесних відчуттях. У процесі опанування освітньої компоненти осмислюється теорія та практика методів Лабан-аналізу, формуються уявлення та навички щодо послідовності та специфіки дій хореографа-педагога при підготовці та проведенні роботи зі студентами.
Освітня компонента «Психологія художньої творчості» є вибірковою освітньою компонентою навчального плану, яка сприяє підготовці фахівців, розвитку мистецького світогляду, психологічної компетентності в мистецькій діяльності, творчого мислення, художніх навичок, творчого потенціалу майбутніх фахівців. Після вибору цієї освітньої компоненти для здобувачів вона стає обов’язковою. Метою вивчення є: засвоєння здобувачем комплексу теоретичних і практичних знань з психології мистецтва, необхідних для фахової підготовки, а також ознайомлення з відомостями про особливості формування та розвитку художнього образу, розкриття та реалізації власного творчого потенціалу; опрацювання найважливіших теоретичних положень і практичне закріплення базового матеріалу з психологічних основ мистецтва та художньої творчості.
Мета вивчення освітньої компоненти — формування системного підхожу до управління бізнес-процесами з точки зору максимальної їх ефективності та упередження ризиків в соціокультурному бізнес-середовищі.Завдання освітньої компоненти: формування у магістрантів професійних компетенції в області теорії і практики бізнес-процесів з урахуванням соціокультурних аспектів;засвоєння інструментальних засобів і систем, які використовуються для аналізу бізнес-процесів.
Головна увага приділяється формуванню здатності аналізувати тенденції розвитку професійного хореографічного колективу та вмінню виявляти специфіку творчого процесу в різноманітних суспільно-політичних умовах. Студенти засвоюють знання з історії становлення та розвитку професійних хореографічних колективів, знайомляться з діяльністю митців, причетних до творення хореографічного мистецтва, та репертуаром професійних хореографічних колективів.
Освітня компонента «Стартапи у сценічному мистецтві» висвітлює основні змістовні положення розроблення стартап-проектів: особливості стартап-проектів, формування команди стартапу, розробка продукту для стартапу, бізнес-моделювання, маркетингове планування стартапу, розроблення бізнес-плану стартап-проекту, правові аспекти реалізації стартапів, інтелектуальна власність та патентування, інвестиційне та фінансове забезпечення стартап-проектів, їх презентування.
Здобувачі вищої освіти отримають уявлення про успішний запуск стартап-проектів у сфері сценічного мистецтва, формування системи цілей і показників ефективності маркетингу інноваційних стартап-проектів, онлайн репутації для стартапів у площині сталого розвитку, «добрі практики» запуску і масштабування успішних стартапів світу, що сприятиме формуванню індивідуальної освітньої траєкторії.«Сучасні технології аранжування (семпл-інжиніринг)» є вибірковою освітньою компонентою навчального плану. Освітня компонента належить до вибіркового блоку і є допоміжною для розширення у здобувачів освіти професійних знань, практичних навичок і вмінь роботи з інформаційними технологіями у сфері музичного мистецтва. Мета: поглиблення у здобувачів освіти навичок комп’ютерного аранжування, ознайомлення із сучасними стилями музичного аранжування з використанням сучасного цифрового електронного музичного інструментарію та інформаційних технологій у мистецтві.
Освітня компонента передбачає вивчення законодавчої, нормативно-правової бази України та вимог відповідних міжнародних стандартів і практик щодо захисту інформації та кібербезпеки; принципів супроводу систем та комплексів інформаційної та кібербезпеки; теорії, моделей та принципів управління доступом до інформаційних ресурсів; теорії систем управління інформаційною та кібербезпекою; методів та засобів виявлення, управління та ідентифікації ризиків; методів та засобів оцінювання та забезпечення необхідного рівня захищеності інформації; методів та засобів технічного та криптографічного захисту інформації.
Освітня компонента має на меті ознайомити здобувачів освіти з технічними та технологічними аспектами медіавиробництва. У рамках курсу здобувачі освіти дізнаються про основні технології роботи з аудіо, відео та графікою, вивчать різні види медіаформатів та набудуть навички використовувати різноманітні медіаінструменти для створення журналістського контенту. Курс також присвячений питанням розробки та впровадження стратегій контенту, моніторингу та монетизації, що важливі для ефективної роботи в сучасній медіаіндустрії. Крім того, курс охоплює теми пов’язані з підготовкою та редагуванням відео та аудіоматеріалів, вивченням технологій обробки та аналізу даних, а також використанням соціальних медіа для просування. Після закінчення курсу здобувачі освіти зможуть ефективно використовувати технології медіавиробництва для створення високоякісного журналістського контенту, який буде привертати увагу аудиторії.
Освітня компонента «Управліня івент-проєктами» покликана сформувати теоретичні знання і практичні вміння щодо ефективного управління івент-проєктами в сфері культури на різних етапах його реалізації. Здобувачі зможуть застосовувати стратегічний підхід до управління івент-проєктами; визначати їхні місію, мету і цінності; зрозуміти як формується бренд закладу культури і якою у цьому процесі є роль івентів; налагоджувати співпрацю зі стейкхолдерами і отримувати фінансування; визначати ризики та здійснювати моніторинг і оцінку івент-проєкту. Освітня компонента знайомить з класичними та сучасними методами управління івент-проєктами.
«Управління історико-культурною спадщиною» розроблено у відповідь на вимоги часу, а саме – брак управлінських навичок у майбутніх фахівців у галузі музеєзнавства і пам’яткознавства. Йдеться не лише про лідерство, впровадження передових візій, а й щоденні рутинні операції, котрі передбачають високий рівень організаційної культури. Дилетантизм у менеджменті в сфері пам’яток призводить до неефективної роботи інститутів історико-культурної спадщини, зниженні обсягів виробництва культурного капіталу, сприяє деградації професійної сфери та суспільства в цілому. Успішність поелементної соціокультурної інженерії, що лежить в основі професії музеєзнавця і пам’яткознавця, безпосередньо залежить від кваліфікованості та компетентності конкретних управлінців.
«Управління ризиками в соціокультурній діяльності» є вибірковою освітньою компонентою, яка дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію здобувача забезпечити формування професійних компетентностей та навичок soft skille. Мета: надання здобувачам теоретичних та практичних знань з оцінки факторів небезпеки в туристичній та музейній галузі, нормативно-правових актів забезпечення безпеки туристів, практичних навичок забезпечення безпеки екскурсантів та відпочиваючих, економічної безпеки підприємств туристичної та музейній галузі, оцінка ризиків та управління ризиками підприємств соціокультурної сфери.
Метою вивчення дисципліни є: аналіз існуючих науково-практичних підходів до управління туристичними підприємствами, визначення характерних ознак, причин і наслідків проектної діяльності в туризмі, особливостей процесу формування системи антикризового управління підприємствами сфери туризму, вивчення можливостей застосування інноваційних підходів у процесі роботи вітчизняних туристичних підприємств.
Для студентів важливо набути професійні навички усного та письмового рецензування творів хореографічного мистецтва. У процесі опанування освітньої компоненти магістранти навчаються висловлювати та логічно будувати весь спектр думок і вражень щодо твору хореографічного мистецтва, демонструвати не лише наявність фахової обізнаності у його розгляді, а й переконливість власної позиції, полемічні здібності тощо.
Головне при вивченні освітньої компоненти – осмислення базових характеристик та методології хореології як науки, засвоєння основних аспектів хореологічних досліджень. Студенти набувають знань щодо структури, понятійно-категоріального апарату, інструментарію хореології сучасності; основних сучасних наукових та мистецьких напрямів діяльності в галузі хореографії; набувають вмінь використовувати ці знання на практиці.
Мета освітньої компоненти: надати здобувачам вищої освіти фундаментальні знання у галузі теорії і практики проектування та фахового використання інформаційного та програмного забезпечення для автоматизації господарських процесів та організації розвитку і роботи особистості в готельно-ресторанному бізнесі.
Завдання освітньої компоненти: ознайомити з категоріальним апаратом освітньої компоненти; вивчення комплексних систем управління операційною діяльністю підприємствам в готельно-ресторанному бізнесі в умовах цифрової трансформації; удосконалення автоматизованих систем і технологій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; користування автоматизованими системами і технологіями з метою контролю якості послуг підприємств готельно-ресторанного бізнесу; використання діджитал-систем і технологій в маркетинговій діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу в умовах цифрової трансформації.Метою освітньої компоненти є надання здобувачам теоретичних знань про сутність цифровізації та цифрових трансформацій в суспільстві, у сфері державного управління, економіки, бізнесу, інформаційній, бібліотечній та архівній справі, освіті, науці; формуванні практичних навичок з використання прикладних соціокомунікативних технологій, баз даних, веб-сервісів в інформаційній галузі.
Завдання: висвітлити теоретичні засади дослідження цифровізації; розглянути передумови цифрових трансформацій сучасності; ознайомити з нормативно-правовим забезпеченням цифровізації та цифрових трансформацій України та Європи; дослідити цифрові технології у сфері державного управління, економіки та бізнесу; розглянути цифровізацію в інформаційній, бібліотечній та архівній справі; висвітлити питання цифрової трансформації освіти і науки; виявити взаємозв’язок цифровізації зі штучним інтелектом; напрацювати навички щодо використання прикладних соціокомунікативних технологій, роботи з базами даних та веб-сервісами інформаційної галузі.