Опції зарахування

Розробники:

Устименко Л.М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв

Булгакова Н.В., викладач кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв.

 Наведено рекомендації з вивчення дисципліни «Трендінг туризм» та основні теми для вивчення. Подано плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, критерії оцінювання поточного та підсумкового контролю. Складено перелік літературних джерел.

«Трендінг туризм» є вибірковою дисципліною ОП «Трендінг туризм», яка дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію студента забезпечити формування фахових компетентностей та навичок soft skille. Після вибору ця дисципліна стає для студента обов’язковою.

Мета: отримання фахових знань у сфері аналітики, управління та організації трендінгового туризму, теоретичних знань щодо функціонування туристичного підприємства, специфіки обслуговування туристів відповідно сучасним трендам, формування розвитку туризму в Україні та світі згідно сучасним трендам.

Предмет вивчення дисципліни – теоретичні основи, методологічні та методичні аспекти управління та організації трендінг туризму з урахуванням сучасного розвитку туристичного бізнесу.

Завдання дисципліни:

-       вивчення теоретико-методологічних засад організації та функціонування трендінг туризму;

-       ознайомлення з загальними принципами організації трендінг туризму;

-       сформувати розуміння основ управління трендінг туризму;

-       ознайомлення з загальними принципами формування конкурентоспроможного туристичного продукту в трендінг туризмі ;

-       формування практичних навичок щодо формулювання місії, вибору стратегій розвитку трендінг туризму;

-       узагальнення результатів моніторингу та інноваційної діяльності в сегменті трендінг туризму;

-       формування знань щодо сутності та основних параметрів результативності та ефективності тренд менеджменту з врахуванням специфіки туристичної справи;

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

-       сутність сучасного тренд менеджменту та його особливості у сфері туристичного бізнесу;

-       сутність основних термінів і понять, які використовуються у тренд менеджменті туристичної справи;

-       організаційну, функціональну структуру та особливості трендінг туризму;

-       особливості та специфіку створення трендового туристичного продукту;

-       основи стратегічного планування тренд діяльності підприємств в туристичній сфері;

-       основи тренінгової діяльності та управління персоналом згідно сучасних вимог;

-       маркетингові та інноваційні стратегії розвитку тренінг туризму.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

-       визначати цілі та задачі функціонування та розвитку трендінгової діяльності в туристичному бізнесі;

-       використовувати на практиці методи трендінг менеджменту, аналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище підприємств туристичної галузі;

-       аналізувати попит на трендінг туризм;

-       здійснювати стратегічне планування діяльності, розробляти маркетингові стратегії для трендінг туризму;

-       здійснювати маркетингові дослідження ринку послуг в сфері трендінг туризму;

-       моделювати оптимізацію діяльності туристичних підприємств згідно сучасним трендам туризму;

-       використовувати навички професійної діяльності в створенні і просуванні трендового туристичного продукту.

Програма навчальної дисципліни складається з таких розділів:

Розділ 1. Трендінг туризм: основи теорії.

Розділ 2. Тренд менеджмент та інноваційні технології в туризмі.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.