Розробники:
Устименко Л.М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв
Булгакова Н.В., викладач кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв.
Наведено рекомендації з вивчення дисципліни «Трендінг туризм» та основні теми для вивчення. Подано плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, критерії оцінювання поточного та підсумкового контролю. Складено перелік літературних джерел.
«Трендінг туризм» є вибірковою дисципліною ОП «Трендінг туризм», яка дає можливість створити індивідуальну освітню траєкторію студента забезпечити формування фахових компетентностей та навичок soft skille. Після вибору ця дисципліна стає для студента обов’язковою.
Мета: отримання фахових знань у сфері аналітики, управління та організації трендінгового туризму, теоретичних знань щодо функціонування туристичного підприємства, специфіки обслуговування туристів відповідно сучасним трендам, формування розвитку туризму в Україні та світі згідно сучасним трендам.
Предмет вивчення дисципліни – теоретичні основи, методологічні та методичні аспекти управління та організації трендінг туризму з урахуванням сучасного розвитку туристичного бізнесу.
Завдання дисципліни:
- вивчення теоретико-методологічних засад організації та функціонування трендінг туризму;
- ознайомлення з загальними принципами організації трендінг туризму;
- сформувати розуміння основ управління трендінг туризму;
- ознайомлення з загальними принципами формування конкурентоспроможного туристичного продукту в трендінг туризмі ;
- формування практичних навичок щодо формулювання місії, вибору стратегій розвитку трендінг туризму;
- узагальнення результатів моніторингу та інноваційної діяльності в сегменті трендінг туризму;
- формування знань щодо сутності та основних параметрів результативності та ефективності тренд менеджменту з врахуванням специфіки туристичної справи;
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- сутність сучасного тренд менеджменту та його особливості у сфері туристичного бізнесу;
- сутність основних термінів і понять, які використовуються у тренд менеджменті туристичної справи;
- організаційну, функціональну структуру та особливості трендінг туризму;
- особливості та специфіку створення трендового туристичного продукту;
- основи стратегічного планування тренд діяльності підприємств в туристичній сфері;
- основи тренінгової діяльності та управління персоналом згідно сучасних вимог;
- маркетингові та інноваційні стратегії розвитку тренінг туризму.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:
- визначати цілі та задачі функціонування та розвитку трендінгової діяльності в туристичному бізнесі;
- використовувати на практиці методи трендінг менеджменту, аналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище підприємств туристичної галузі;
- аналізувати попит на трендінг туризм;
- здійснювати стратегічне планування діяльності, розробляти маркетингові стратегії для трендінг туризму;
- здійснювати маркетингові дослідження ринку послуг в сфері трендінг туризму;
- моделювати оптимізацію діяльності туристичних підприємств згідно сучасним трендам туризму;
- використовувати навички професійної діяльності в створенні і просуванні трендового туристичного продукту.
Програма навчальної дисципліни складається з таких розділів:
Розділ 1. Трендінг туризм: основи теорії.
Розділ 2. Тренд менеджмент та інноваційні технології в туризмі.
- Викладач: Устименко Леся Миколаївна