Педагогічна практика в системі вищої освіти на третьому освітньо-науковому рівні є одним з етапів професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності, який має за мету закріпити навички практичної діяльності аспірантів щодо здійснення навчально-виховного процесу у вищій школі. Педагогічна аспірантів Київського національного університету культури і мистецтв є обов'язковим компонентом освітніх програми усіх спеціальностей і рівнів для здобуття кваліфікації і набуття аспірантами професійних компетентностей згідно вимог стандартів вищої освіти. Програма педагогічної практики є навчально-методичним документом, який визначає мету, зміст і порядок проходження практики аспірантами освітньо-наукового ступеня – доктор філософії, спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на базі закладів вищої освіти (у т.ч. КНУКіМ). Документ окреслює основні завдання педагогічної практики; отримання вмінь і навичок науково-методичної та педагогічної діяльності; формування у аспірантів професійних умінь для прийняття самостійних рішень у конкретних умовах фахової (науково-викладацької) діяльності; сприяє досягненню високої якості практичної підготовки.