Навчальна дисципліна "Іноземна мова друга (іспанська)" викладається для студентів 2 курсу ОС "Бакалавр" спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії".

Викладач - Бокова Поліна Михайлівна, кандидат філологічних наук, доцент.

Навчальна  дисципліна "Міжнародне дипломатичне та консульське право" викладається для студентів 1 курсу ОС "Бакалавр" спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії". 

Мета: ознайомити студентів із загальним механізмом реалізації зовнішніх зносин держав та його правовим забезпеченням.

 Завдання: набуття студентами необхідних методичних і фактичних знань зі сфери права зовнішніх зносин, основ дипломатичної та консульської служб; здобуття практичних навичок застосування положень права зовнішніх зносин для роботи у сфері міжнародних відносин, зокрема ведення переговорів з представниками іноземних держав, дипломатичного листування та спілкування з дипломатами та громадянами.

Предмет – загальноприйняті міжнародні та вітчизняні норми права, міжнародні конвенції та договори; правила та традиції офіційної дипломатичної і консульської поведінки та міждержавних взаємодій.




Дисципліна «Практикум консульської служби»: передбачає вивчення статутних засад та практичної діяльність дипломатичних установ (Посольств, Консульств), міжнародних організацій як суб’єктів міжнародних відносин.

1.    МЕТА ТА ЗАВДАННЯ, ПЕРЕДУМОВИ ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ

 

Мета: дослідити еволюцію світової політики та міжнародних відносин в період із 1918 по 2022 рр., міжнародні конфлікти, міжнародне співробітництво та діяльність міжнародних організацій в означений період.

 

Завдання: навчити основним доктринам і концепціям світової політики, ознайомити із загальними тенденціями міжнародної проблематики, регіональною специфікою, положеннями міжнародно-правових актів та особливостями міжнародної взаємодії в означений період.

 

Предмет: світова політика та транснаціональні відносини в період із 1918 року по теперішній час.

 

У результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі вищої освіти повинні набути такі програмні компетентності:

 

Загальні:

·     ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

·     ЗК4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

·     ЗК5. Здатність працювати в міжнародному контексті.

·     ЗК12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

 

Спеціальні:

·     СК1. Здатність виокремлювати ознаки та тенденції розвитку, розуміти природу, динаміку, принципи організації міжнародних відносин, суспільних комунікацій та/або регіональних студій.

·     СК2. Здатність аналізувати міжнародні процеси у різних контекстах, зокрема політичному, безпековому, правовому, економічному, суспільному, культурному та інформаційному.

·     СК3. Здатність оцінювати стан та напрями досліджень міжнародних відносин та світової політики у політичній, економічній, юридичній науках, у міжкомпонентарних дослідженнях.

·     СК5. Здатність аналізувати вплив світової економіки, міжнародного права та внутрішньої політики на структуру й динаміку міжнародних відносин та зовнішньої політики держав.

·     СК13. Здатність аналізувати діяльність міжнародних недержавних акторів та транснаціональні відносини.

 

Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання (програмні результати навчання):


·     РН01. Знати та розуміти природу міжнародних відносин та регіонального розвитку, еволюцію, стан теоретичних досліджень міжнародних відносин та світової політики, а також природу та джерела політики держав на міжнародній арені і діяльності інших учасників міжнародних відносин.

·     РН02. Знати та розуміти природу та динаміку міжнародної безпеки, розуміти особливості її забезпечення на глобальному, регіональному та національному рівні, знати природу та підходи до вирішення міжнародних та інтернаціоналізованих конфліктів.

·     РН03. Знати природу міжнародного співробітництва, характер взаємодії між міжнародним акторами, співвідношення державних, недержавних акторів у світовій політиці.

·     РН04. Знати принципи, механізми та процеси забезпечення зовнішньої політики держав, взаємодії між зовнішньою та внутрішньою політикою, визначення та реалізації на міжнародній арені національних інтересів держав, процесу формування та реалізації зовнішньополітичних рішень.

·     РН06. Знати природу та характер взаємодій окремих країн та регіонів на глобальному, регіональному та локальному рівнях.

·     РН09. Досліджувати проблеми міжнародних відносин, регіонального розвитку, зовнішньої політики, міжнародних комунікацій, із використанням сучасних політичних, економічних і правових теорій та концепцій, наукових методів та міжкомпонентарних підходів, презентувати результати досліджень, надавати відповідні рекомендації.

 

Передумови вивчення освітньої компоненти

Передумови вивчення освітньої компоненти: «Історія та теорія міжнародних відносин», «Міжнародне публічне право», інтегрується в вивчення такиї освітніх компонент: «Світова економіка та міжнародні економічні відносини»,

«Україна в світовій політиці», «Геополітика та геостратегія», «Зовнішня політика провідних країн світу», «Сучасні тенденції міжнародних відносин».

 

 

 


Курсу до  вивчення навчальної дисципліни «Суспільна географія» складена відповідно до освітньої програми підготовки ОС «Бакалавр» для спеціальності  291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», студентів 2 курсу.